reklama

Čo je na tom divné keď žena vymieňa batériu na aute?

Keď žena stojí pred otvorenou kapotou na aute tak je to divné ale keď tam stoja muži tak je to normálne. Taká je dnešná doba, čo by sa nemuselo riešiť sa rieši a čo sa nemusí riešiť, tak to riešia všetci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Jeden nevšedný deň som vymieňala batériu na aute, veľmi som sa čudovala keď muži chodili okolo a usmievali sa na mňa. Neriešila som to, pokým sa pri mne nezastavil prvý muž a spýtal sa ma :
 

Dobrý deň slečna, môžem Vám nejako pomôcť?

Nie, ale ďakujem veľmi pekne.. .

A ste si istá, že to zvládnete? Lebo nie je to často vídať, že žena stojí pred kapotou auta s kľúčom na zaťahovanie šróbov a mení batériu na aute.

No tak nie všetky ženy, sú závisle od mužov. Sú ženy, ktoré sú samostatné a nezávisle od ostatných...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby som nebol ženatý tak Vás pozvem na kávičku, ale tak aspoň Vám prajem pekný deň a nech to dopadne úspešne.

Ďakujem veľmi pekne aj Vám prajem pekný deň...

Vtedy som si uvedomila prečo muži sa usmievali na mňa a divili sa. Fakt je netypické vidieť mladú ženu ako vymieňa batériu na vlastnom aute. Takto ma oslovilo ešte pár mužov s ponukou, že mi pomôžu. Cítila som sa tak skvele a hlavne som bola hrdá na seba, pretože je naozaj pravda, že dnes si niektoré ženy skutočne nevedia rady, ak nemajú chlapa po boku.

Výmena batérie do auta dopadla úspešne a auto pekne štartovalo ako ma a musím konštatovať , že výmena batérie nie je vôbec nič ťažké, chce to len trošku pohnúť rozumom a malú dávku odvahy. 

Lucia Feketeová

Lucia Feketeová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Časom to zistíte...Ale pár veci prezradím : - veľmi rada píšem texty, romány, básne a rôzne tematické články - rada plávam, čítam a korčuľujem ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu