reklama

Bez úsmevu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Skúšaš ma rozosmiať
Skúšaš mi ruky vziať
No už nikdy viac
Neskúšaj ma pobozkať

Dušu si mi smútkom ponoril
Všetko si jednoducho zahodil
Všetky slová si bez citu vyslovil
Moju dôveru zničil

Už nemám síl
Pozerať nato aký si
Tam kde sme my
To sú už len prázdne spomienky
Na ktoré spomíname sami

Ak sa dívam do očí tvojich
Zabúdam na nádych
Tak už iba poviem
Kam sa bez teba poberiem
No cestu nájdem iba to viem
 

Kam kroky povedú
Tam mi srdce dá nápovedu
iba tam viem pravdu
že bozky s tebou už nebudú

Lucia Feketeová

Lucia Feketeová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Časom to zistíte...Ale pár veci prezradím : - veľmi rada píšem texty, romány, básne a rôzne tematické články - rada plávam, čítam a korčuľujem ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu